• شنبه ٧ بهمن ١٤٠٢-١١:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٥٤
نادعلی از دستور جلسه آتی شورا خبر داد:

بررسی بندهای درآمدها و منابع بودجه 1403 شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از دستور جلسه آتی شورا خبر داد و گفت: صحن فردا 3 دستور را مورد بررسی قرار خواهد داد و نسبت به آن تعیین تکلیف خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری دویست و یازدهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت 8:45  الی ۱۲ روز یکشنبه هشتم بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار رسمی ساختمان شورا خبر داد و گفت: در ادامه بررسی های تخصصی بودجه 1403 شهرداری تهران، صحن علنی فردا شاهد پایش و تعیین تکلیف بخش درآمدها و منابع لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران خواهد بود.
وی در ادامه افزود: مقرر شده که «بیست و هفتمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران» نیز در صحن فردا مورد بررسی قرار گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، بررسی پیشنهاد افتتاح حساب بانکی به نام شورای اسلامی شهر تهران در بانک قرض الحسنه رسالت به جهت رتق و فتق امورات جاری مجموعه شورای شهر تهران را از دیگر دستورات جلسه صحن دویست و یازدهم شورا بر شمرد.
نادعلی در پایان، همچنین با ابراز تأسف از حادثه آتش سوزی ساختمان بیمارستان گاندی تهران که حوالی ساعت ۱۸:۲۰ روز پنجشنبه به وقوع پیوست؛ از حضور مدیر عامل و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بنا بر نظر ریاست شورای شهر، برای ارائه گزارش ابعاد این حادثه در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: